Pritaikytas el. parduotuvėms
Išsamus el. prekybos auditas
Detaliai išanalizuosime e-komercijos klientų kelionę ir išskirsime ką jūsų el. prekybos kanale galima patobulinti. Šis tyrimas – geras pasirinkimas verslui, norinčiam žinoti ilgalaikius tikslus ir turėti užtikrintą viziją keliems metams į priekį. Išsamus el. prekybos auditas susideda iš trijų dalių (galima rinktis ir vieną, kuri jums aktualiausia):
- Reklamos kanalų efektyvumas (ROAS)
- El. parduotuvės patogumas (UX)
- Subalansuota rodiklių matavimo sistema (KPI’s)
Verslo pasaulyje dirbame ne vienerius metus, tad prie visų procesų, įvairiausių problemų sprendimo, projektų įgyvendinimo prisiliečiame tiesiogiai. Viskas, ką kalbėsime ir pasiūlysime, bus orientuota į konkrečius darbus, kuriuos įgyvendinti padės Jūsų komanda, tad reikės ir stipraus jūsų įsitraukimo.
Galutiniame etape jūs gaunate prioritizuotą darbų planą su nurodymais, ką ir kaip reikėtų įgyvendinti. Jį pristatome, paaiškiname bei atsakome į klausimus. Taip pat konsultuojame ir pačiame įgyvendinimo procese, kad darbai būtų atlikti maksimaliai tiksliai.s būtų įgyvendinta maksimaliai tiksliai.





REKLAMOS EFEKTYVINIMAS
Reklamos kanalų auditas
Patikrinsime Google Analytics nustatymus ir saugomų duomenų kokybę. Išnagrinėsime jūsų, konkurentų bei pasaulinio lygio žaidėjų reklamos kanalų strategijas ir taikomas taktikas, peržiūrėsime reklamos kanalus ir juose naudojamą praktiką, sudėliosime pirkėjo kelionę atitinkamuose reklamos kanaluose.
- Padidinsite pardavimus arba sutaupysite efektyvinant reklamą
- Sužinosite reklamos kanalų taktikas, kurių iki šiol nenaudojote
- Pritaikysite gerąją praktiką reklamos kanaluose
- Pradėsite rinkti tikslius duomenis Google Analytics sistemoje, kuriais galėsite vadovautis
- Suprasite, kas yra jūsų pagrindinis reklamos kanalas, o kurie yra pagalbiniai
- Sužinosite, kurie reklamos kanalai jums svarbiausi trumpajame laikotarpyje
- Sužinosite, kurie reklamos kanalai jums svarbiausi ilgalaikiame laikotarpyje
- Sužinosite, kokią funkciją kiekvienas reklamos kanalas atlieka pirkėjo kelionėje





Konversijos rodiklio gerinimas
El. parduotuvės patogumo (UX) auditas
Naudodamiesi mūsų sukurtu keturių žingsnių modeliu išsiaiškinsime, ką iš tiesų patiria klientas naršydamas Jūsų el. parduotuvėje. Jums belieka eliminuoti kliūtis, trukdančias parduoti.
- Pagerinsite konversijos rodiklį
- Augs vartotojų pasitenkinimas naudojantis Jūsų el. parduotuve
- Pagerės vartotojų požiūris Jūsų el. parduotuvės atžvilgiu
- Didės sugrįžtančių klientų skaičiaus augimas
- Sumažės klientų aptarnavimo serviso apkrova
- Turėsite aiškų darbų planą el. parduotuvės tobulinimui





Kliento kelionės vertinimas
Rodiklių lentelė
Sužinoję jūsų verslo tikslus, peržiūrėsime, kokius rodiklius el. prekyboje jūs matuojate šiuo metu, ir remdamiesi patirtimi sudėliosime pagrindinių rodiklių (angl. KPI’s) lentelę, kuri susidarys iš ±23 punktų, leisiančių stebėti, kaip jums sekasi optimizuoti e-komercijos klientų kelionę ir siekti el. prekybos tikslų.
- Galėsite tiksliai įvertinti dabartinius rezultatus
- Žinosite, kas lemia, jog el. prekybos rezultatai auga arba krenta
- Žinosite, kas yra kiekvieno rodiklio savininkas ir kas atsakingas už rezultatą
- Gebėsite identifikuoti strategines vietas, kurios el. prekybos kanale reikalauja daugiau dėmesio
Apie mane
Kas yra Simas Šarmavičius?
Simas yra el. prekybos strategas, aštuonerius metus vadovavęs GERA DOVANA el. prekybai Lenkijos, Lietuvos ir Latvijos rinkose. PASIUTUS LAPĖ el. prekybos platformos architektas. Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas ir ISM universiteto lektorius. Kviestinis svečias, skaitęs pranešimus tokiose organizacijose kaip Verslo žinios, LiMA, SEB, Tesonet. Simas dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padeda joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.
Jums įdomu?Štai nuo ko pradėsime!
Susitikimo bei pasiūlymo pateikimo. Susitikus aptarsime jūsų lūkesčius, pasikalbėsime apie suvokiamas el. parduotuvės problemas. Tuomet pateiksiu specialų, Jūsų el. parduotuvei paruoštą pasiūlymą.