Pritaikytas el. parduotuvėms

Išsamus el. prekybos auditas

Detaliai išanalizuosime e-komercijos klientų kelionę ir išskirsime ką jūsų el. prekybos kanale galima patobulinti. Šis tyrimas – geras pasirinkimas verslui, norinčiam žinoti  ilgalaikius tikslus ir turėti užtikrintą viziją keliems metams į priekį. Išsamus el. prekybos auditas susideda iš trijų dalių (galima rinktis ir vieną, kuri jums aktualiausia):

  • Reklamos kanalų efektyvumas (ROAS)
  • El. parduotuvės patogumas (UX)
  • Subalansuota rodiklių matavimo sistema (KPI’s)
Remiamės praktine patirtimi

Verslo pasaulyje dirbame ne vienerius metus, tad prie visų procesų, įvairiausių problemų sprendimo, projektų įgyvendinimo prisiliečiame tiesiogiai. Viskas, ką kalbėsime ir pasiūlysime, bus orientuota į konkrečius darbus, kuriuos įgyvendinti padės Jūsų komanda, tad reikės ir stipraus jūsų įsitraukimo.

Konkretus To-Do planas užsibrėžtiems rezultatams pasiekti

Galutiniame etape jūs gaunate prioritizuotą darbų planą su nurodymais, ką ir kaip reikėtų įgyvendinti. Jį pristatome, paaiškiname bei atsakome į klausimus. Taip pat konsultuojame ir pačiame įgyvendinimo procese, kad darbai būtų atlikti maksimaliai tiksliai.s būtų įgyvendinta maksimaliai tiksliai.

eprekybos mokymai
service27
service26
service25
service24

REKLAMOS EFEKTYVINIMAS

Reklamos kanalų auditas

Patikrinsime Google Analytics nustatymus ir saugomų duomenų kokybę. Išnagrinėsime jūsų, konkurentų bei pasaulinio lygio žaidėjų reklamos kanalų strategijas ir taikomas taktikas, peržiūrėsime reklamos kanalus ir juose naudojamą praktiką, sudėliosime pirkėjo kelionę atitinkamuose reklamos kanaluose.

eprekybos mokymai
service27
service26
service25
service24

Konversijos rodiklio gerinimas

El. parduotuvės patogumo (UX) auditas

Naudodamiesi mūsų sukurtu keturių žingsnių modeliu išsiaiškinsime, ką iš tiesų patiria klientas naršydamas Jūsų el. parduotuvėje. Jums belieka eliminuoti kliūtis, trukdančias parduoti.

eprekybos mokymai
service27
service26
service25
service24

Kliento kelionės vertinimas

Rodiklių lentelė

Sužinoję jūsų verslo tikslus, peržiūrėsime, kokius rodiklius el. prekyboje jūs matuojate šiuo metu, ir remdamiesi patirtimi  sudėliosime pagrindinių rodiklių (angl. KPI’s) lentelę, kuri susidarys iš ±23 punktų, leisiančių stebėti, kaip jums sekasi optimizuoti e-komercijos klientų kelionę ir siekti el. prekybos tikslų.

Kas yra Simas Šarmavičius?

Simas yra el. prekybos strategas, aštuonerius metus vadovavęs GERA DOVANA el. prekybai Lenkijos, Lietuvos ir Latvijos rinkose. PASIUTUS LAPĖ el. prekybos platformos architektas. Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas ir ISM universiteto lektorius. Kviestinis svečias, skaitęs pranešimus tokiose organizacijose kaip Verslo žinios, LiMA, SEB, Tesonet. Simas dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padeda joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.

Pranešimus bei patarimus verslui jau galėjote girdėti šiuose mokymuose ir konferencijose:

Omniva
LiMA
Versli Lietuva
Tesonet
Verslo zinios
Lietuvos verslo forumas
ISM universitetas
SEB

Jums įdomu?Štai nuo ko pradėsime!

Susitikimo bei pasiūlymo pateikimo. Susitikus aptarsime jūsų lūkesčius, pasikalbėsime apie suvokiamas el. parduotuvės problemas. Tuomet pateiksime specialų, Jūsų el. parduotuvei paruoštą pasiūlymą.