Pritaikytas el. parduotuvėms
Quick wins Jūsų e-komercijos klientų kelionės auditas
Ieškosiu būdų, kaip mažomis laiko sąnaudomis galėtumėte gauti didžiausius apčiuopiamus rezultatus (quick wins). Todėl atlikdamas šią analizę išskirsiu esmines jūsų e-komercijos klientų kelionės dalis ir pagrindinius elementus, kurie yra svarbiausi ir didžiausią įtaką rezultatui turintys veiksniai.
Verslo pasaulyje dirbu ne vienerius metus, tad prie visų procesų, įvairiausių problemų sprendimo, projektų įgyvendinimo prisiliečiau tiesiogiai. Viskas, ką kalbėsiu ir pasiūlysiu, bus orientuota į konkrečius darbus, kuriuos įgyvendinti padės Jūsų komanda, tad reikės ir stipraus jūsų įsitraukimo.
Galutiniame etape jūs gausite prioretizuotą darbų sąrašą. Jį pristatysiu, paaiškinsiu bei atsakysiu į visus rūpimus klausimus. Taip pat konsultuosiu ir darbų įgyvendinimo procese, kad viskas būtų įgyvendinta maksimaliai tiksliai.





Tyrimas, Analizė, Įžvalgos
El. prekybos optimizacija (quick wins)
Šis tyrimas susidarys iš šių kertinių e-komercijos klientų kelionės dalių: pradedant SEO ir baigiant el. parduotuvės mobilios versijos optimizacija.
- SEO (darysiu viską, kad gautumėte daugiausiai naudos iš Google paieškos sistemos. Peržiūrėsiu URL, titles, antraštes, vidinės nuorodas, produktų aprašymus ir pateiksiu rekomendacijas)
- Konversijos rodiklis (analizuosiu esmines el. parduotuvės dalis, kurios gali nulemti jūsų konversijos rodiklį. Peržiūrėsiu navigaciją, produktų filtravimą, paieškos mechanizmą, pirkimo procesą ir klientų atsiliepimų funkcijas)
- Produktų pateikimas (stebėsiu, kaip el. parduotuvėje atvaizduojami produktai: aukštos kokybės nuotraukos, išsamūs ir susiję produktų aprašymai ir t.t.)
- Rinkodaros strategija (peržiūrėsiu, kokius rinkodaros veiksmus taikote naujiems ir sugrįžtantiems lankytojams. Keletas iš analizuojamų veiksmų - naujienlaiškiai, rėmimas, multi-kanališkumas)
- El. parduotuvės greitis (kuo greičiau el. parduotuvė veikia, tuo greičiau lankytojas gali apsipirkti. Kartu tai ir labai svarbus Google vertinimo rodiklis. Taigi peržiūrėsiu bendrą el. parduotuvės greitį, puslapių krovimosi greitį, failų dydžius ir t.t.)
- Turinio išnaudojamas (analizuosiu, kaip paruošiate ir pateikiate turinį - tinklaraštis, produktų aprašymai, „Apie mus”, kontaktų, pagalbos puslapiai, grąžinimo politika)
- Mobilios versijos optimizacija
Apie mane
Kas yra Simas Šarmavičius?
Simas yra el. prekybos strategas, aštuonerius metus vadovavęs GERA DOVANA el. prekybai Lenkijos, Lietuvos ir Latvijos rinkose. PASIUTUS LAPĖ el. prekybos platformos architektas. Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas ir ISM universiteto lektorius. Kviestinis svečias, skaitęs pranešimus tokiose organizacijose kaip Verslo žinios, LiMA, SEB, Tesonet. El. prekybos verslo konsultantas, dirbęs su tokiais prekių ženklais kaip Kavos draugas, Audimas, Vaga ir kitais. Simas dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padeda joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.
Sekite mane
LinkedIn socialiniame tinkleJums įdomu?Štai nuo ko pradėsime!
Susitikimo bei pasiūlymo pateikimo. Susitikus aptarsime jūsų lūkesčius, pasikalbėsime apie suvokiamas el. parduotuvės problemas. Tuomet pateiksiu specialų, Jūsų el. parduotuvei paruoštą pasiūlymą.