Pritaikytas el. parduotuvėms

Išsamus Jūsų e-komercijos klientų kelionės auditas

Detaliai išanalizuosiu e-komercijos klientų kelionę ir išskirsiu ką jūsų el. prekybos kanale galima patobulinti. Šis tyrimas – geras pasirinkimas verslui, norinčiam žinoti  ilgalaikius tikslus ir turėti užtikrintą viziją keliems metams į priekį. Išsamus el. prekybos auditas susideda iš trijų dalių (galima rinktis ir vieną, kuri jums aktualiausia):

  • Reklamos kanalų efektyvumas (ROAS)
  • El. parduotuvės patogumas (UX)
  • Subalansuota rodiklių matavimo sistema (KPI’s)
Remiuosi praktine patirtimi

Verslo pasaulyje dirbu ne vienerius metus, tad prie visų procesų, įvairiausių problemų sprendimo, projektų įgyvendinimo prisiliečiau tiesiogiai. Viskas, ką kalbėsiu ir pasiūlysiu, bus orientuota į konkrečius darbus, kuriuos įgyvendinti padės Jūsų komanda, tad reikės ir stipraus jūsų įsitraukimo.

Konkretus To-Do planas rezultatams augti

Galutiniame etape jūs gausite prioretizuotą darbų sąrašą. Jį pristatysiu, paaiškinsiu bei atsakysiu į visus rūpimus klausimus. Taip pat konsultuosiu ir darbų įgyvendinimo procese, kad viskas būtų įgyvendinta maksimaliai tiksliai.

eprekybos mokymai
service27
service26
service25
service24

REKLAMOS EFEKTYVINIMAS

Reklamos kanalų auditas

Patikrinsiu Google Analytics nustatymus ir saugomų duomenų kokybę. Išnagrinėsiu jūsų, konkurentų bei pasaulinio lygio žaidėjų reklamos kanalų strategijas ir taikomas taktikas, peržiūrėsiu reklamos kanalus ir juose naudojamą praktiką, sudėliosiu pirkėjo kelionę atitinkamuose reklamos kanaluose.

eprekybos mokymai
service27
service26
service25
service24

Konversijos rodiklio gerinimas

El. parduotuvės patogumo (UX) auditas

Naudodamasis mūsų sukurtu keturių žingsnių modeliu išsiaiškinsiu, ką iš tiesų patiria klientas naršydamas Jūsų el. parduotuvėje. Jums belieka eliminuoti kliūtis, trukdančias parduoti.

eprekybos mokymai
service27
service26
service25
service24

Kliento kelionės vertinimas

Rodiklių lentelė

Sužinojęs jūsų verslo tikslus, peržiūrėsiu, kokius rodiklius el. prekyboje jūs matuojate šiuo metu, ir remdamasis patirtimi  sudėliosiu pagrindinių rodiklių (angl. KPI’s) lentelę, kuri susidarys iš ±23 punktų, leisiančių stebėti, kaip jums sekasi optimizuoti e-komercijos klientų kelionę ir siekti el. prekybos tikslų.

Apie mane

Kas yra Simas Šarmavičius?

Simas yra el. prekybos strategas, aštuonerius metus vadovavęs GERA DOVANA el. prekybai Lenkijos, Lietuvos ir Latvijos rinkose. PASIUTUS LAPĖ el. prekybos platformos architektas. Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas ir ISM universiteto lektorius. Kviestinis svečias, skaitęs pranešimus tokiose organizacijose kaip Verslo žinios, LiMA, SEB, Tesonet. El. prekybos verslo konsultantas, dirbęs su tokiais prekių ženklais kaip Kavos draugas, Audimas, Vaga ir kitais. Simas dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padeda joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.

Jums įdomu?Štai nuo ko pradėsime!

Susitikimo bei pasiūlymo pateikimo. Susitikus aptarsime jūsų lūkesčius, pasikalbėsime apie suvokiamas el. parduotuvės problemas. Tuomet pateiksiu specialų, Jūsų el. parduotuvei paruoštą pasiūlymą.