Pritaikytas el. parduotuvėms

Greitų pergalių el. prekybos auditas

Ieškosime būdų, kaip mažomis laiko sąnaudomis galėtumėte gauti didžiausius apčiuopiamus rezultatus (quick wins). Todėl atlikdami šią analizę  išskirsime esmines jūsų e-komercijos klientų kelionės dalis ir pagrindinius elementus, kurie yra svarbiausi ir didžiausią įtaką rezultatui turintys veiksniai.

Remiamės praktine patirtimi

Verslo pasaulyje dirbame ne vienerius metus, tad prie visų procesų, įvairiausių problemų sprendimo, projektų įgyvendinimo prisiliečiame tiesiogiai. Viskas, ką kalbėsime ir pasiūlysime, bus orientuota į konkrečius darbus, kuriuos įgyvendinti padės Jūsų komanda, tad reikės ir stipraus jūsų įsitraukimo.

Konkretus To-Do planas rezultatams augti

Galutiniame etape jūs gaunate prioritizuotą darbų planą su nurodymais, ką ir kaip reikėtų įgyvendinti. Jį pristatome, paaiškiname bei atsakome į klausimus. Taip pat konsultuojame ir pačiame įgyvendinimo procese, kad darbai būtų atlikti maksimaliai tiksliai.

eprekybos mokymai
service27
service26
service25
service24

Tyrimas, Analizė, Įžvalgos

El. prekybos optimizacija greitoms pergalėms

Šis tyrimas susidarys iš kertinių e-komercijos klientų kelionės dalių: pradedant SEO ir baigiant el. parduotuvės mobilios versijos optimizacija.

Kas yra Simas Šarmavičius?

Simas yra el. prekybos strategas, aštuonerius metus vadovavęs GERA DOVANA el. prekybai Lenkijos, Lietuvos ir Latvijos rinkose. PASIUTUS LAPĖ el. prekybos platformos architektas. Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas ir ISM universiteto lektorius. Kviestinis svečias, skaitęs pranešimus tokiose organizacijose kaip Verslo žinios, LiMA, SEB, Tesonet. Simas dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padeda joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.

Pranešimus bei patarimus verslui jau galėjote girdėti šiuose mokymuose ir konferencijose:

Omniva
LiMA
Versli Lietuva
Tesonet
Verslo zinios
Lietuvos verslo forumas
ISM universitetas
SEB

Jums įdomu?Štai nuo ko pradėsime!

Susitikimo bei pasiūlymo pateikimo. Susitikus aptarsime jūsų lūkesčius, pasikalbėsime apie suvokiamas el. parduotuvės problemas. Tuomet pateiksime specialų, Jūsų el. parduotuvei paruoštą pasiūlymą.