Pritaikytas el. parduotuvėms
Greitų pergalių el. prekybos auditas
Ieškosime būdų, kaip mažomis laiko sąnaudomis galėtumėte gauti didžiausius apčiuopiamus rezultatus (quick wins). Todėl atlikdami šią analizę išskirsime esmines jūsų e-komercijos klientų kelionės dalis ir pagrindinius elementus, kurie yra svarbiausi ir didžiausią įtaką rezultatui turintys veiksniai.
Verslo pasaulyje dirbame ne vienerius metus, tad prie visų procesų, įvairiausių problemų sprendimo, projektų įgyvendinimo prisiliečiame tiesiogiai. Viskas, ką kalbėsime ir pasiūlysime, bus orientuota į konkrečius darbus, kuriuos įgyvendinti padės Jūsų komanda, tad reikės ir stipraus jūsų įsitraukimo.
Galutiniame etape jūs gaunate prioritizuotą darbų planą su nurodymais, ką ir kaip reikėtų įgyvendinti. Jį pristatome, paaiškiname bei atsakome į klausimus. Taip pat konsultuojame ir pačiame įgyvendinimo procese, kad darbai būtų atlikti maksimaliai tiksliai.
Tyrimas, Analizė, Įžvalgos
El. prekybos optimizacija greitoms pergalėms
Šis tyrimas susidarys iš kertinių e-komercijos klientų kelionės dalių: pradedant SEO ir baigiant el. parduotuvės mobilios versijos optimizacija.
- SEO (darysime viską, kad gautumėte daugiausiai naudos iš Google paieškos sistemos. Peržiūrėsime URL, titles, antraštes, vidinės nuorodas, produktų aprašymus ir pateiksime rekomendacijas)
- Konversijos rodiklis (analizuosime esmines el. parduotuvės dalis, kurios gali nulemti jūsų konversijos rodiklį. Peržiūrėsime navigaciją, produktų filtravimą, paieškos mechanizmą, pirkimo procesą ir klientų atsiliepimų funkcijas)
- Produktų pateikimas (stebėsime, kaip el. parduotuvėje atvaizduojami produktai: aukštos kokybės nuotraukos, išsamūs ir susiję produktų aprašymai ir t.t.)
- Rinkodaros strategija (peržiūrėsime, kokius rinkodaros veiksmus taikote naujiems ir sugrįžtantiems lankytojams. Keletas iš analizuojamų veiksmų - naujienlaiškiai, rėmimas, multi-kanališkumas)
- El. parduotuvės greitis (kuo greičiau el. parduotuvė veikia, tuo greičiau lankytojas gali apsipirkti. Kartu tai ir labai svarbus Google vertinimo rodiklis. Taigi peržiūrėsime bendrą el. parduotuvės greitį, puslapių krovimosi greitį, failų dydžius ir t.t.)
- Turinio išnaudojamas (analizuosime, kaip paruošiate ir pateikiate turinį - tinklaraštis, produktų aprašymai, „Apie mus”, kontaktų, pagalbos puslapiai, grąžinimo politika)
- Mobilios versijos optimizacija
Kas yra Simas Šarmavičius?
Simas yra el. prekybos strategas, aštuonerius metus vadovavęs GERA DOVANA el. prekybai Lenkijos, Lietuvos ir Latvijos rinkose. PASIUTUS LAPĖ el. prekybos platformos architektas. Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas ir ISM universiteto lektorius. Kviestinis svečias, skaitęs pranešimus tokiose organizacijose kaip Verslo žinios, LiMA, SEB, Tesonet. Simas dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padeda joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.
Pranešimus bei patarimus verslui jau galėjote girdėti šiuose mokymuose ir konferencijose:
Jums įdomu?Štai nuo ko pradėsime!
Susitikimo bei pasiūlymo pateikimo. Susitikus aptarsime jūsų lūkesčius, pasikalbėsime apie suvokiamas el. parduotuvės problemas. Tuomet pateiksime specialų, Jūsų el. parduotuvei paruoštą pasiūlymą.