SEO paslaugos el. parduotuvėms

Auginkite pardavimus kildami pozicijose Google paieškoje

Padedame panaikinti jūsų el. parduotuvėje esančius techninius SEO trūkumus bei išorinės optimizacijos pagalba didiname jūsų el. parduotuvės autoritetą. Viskas tam, kad jūs galėtumėte džiaugtis augančiomis raktažodžių pozicijomis Google paieškoje, naujų klientų srautu bei papildomais pardavimais.

SEO optimizacija
Su Simu esame įgyvendinę jau keletą sėkmingų projektų. Gal būt dėl to, kad jis pats ilgą laiką tiesiogiai dirbo e-prekyboje, todėl jo įžvalgos, patarimai ir darbai yra orientuoti tik į rezultatą. Renkantis SEO partnerį galiu drąsiai rekomenduoti Simą!
Andrius
Brandprice, CEO

Simas Šarmavičius skaitė pranešimus:

Omniva
ISM universitetas
Versli Lietuva
Lietuvos verslo forumas

Mūsų klientai - Lietuvoje ir užsienyje veiklą vystantys el. prekybos verslai

Mes dirbame tik su elektroninės prekybos verslais. Dalis mūsų klientų patenka į TOP 100 lankomiausių Lietuvos el. parduotuvių sąrašą.
 
Įprastai, įmonės, norinčios dirbti su mumis, turi turėti pakankamo dydžio lankytojų srauto potencialą. Visgi kiekvienas atvejis individualus, tad kviečiu susisiekti ir mes atliksime pradinę jūsų atvejo SEO analizę.

Kaip atrodys Jūsų el. parduotuvės SEO optimizacijos procesas?

SEO optimizacijos procesas (SEO) padeda palaipsniui  auginti jūsų svarbiausių raktažodžių pozicijas. Tai pasiekti pavyksta identifikuojant technines problemas, trukdančias Google tinkamai nuskaityti jūsų el. parduotuvės informaciją ar vartotojui naršyti el. parduotuvėje. Taip pat kuriant jūsų el. parduotuvės autoritetą išorinių nuorodų pagalba bei formuojant turinio kūrimo gaires bei patį turinį – taip didinant vartotojo įsitraukimą el. parduotuvėje. Kad rezultatai būtų pasiekiami kuo greičiau, kiekvienam projektui šį procesą adaptuojame individualiai. 

Verslo analizė

Atlikdami verslo analizę, mes prašome galimybės prisijungti ir peržiūrėti jūsų turimų sistemų Google Analytics ir Search Console duomenis. Tuo pačiu tikriname konkurentų el. parduotuves ir vykdomus SEO veiksmus. Nagrinėjame pagrindines jūsų kategorijas ir geriausiai parduodamus produktus. Taip pat peržiūrime, ar anksčiau vykdėte SEO optimizacijos darbus, išanalizuojame dabartines SEO pozicijas. Tuomet preliminariai įvertiname jūsų išsikeltus tikslus.

SEO auditas

Mūsų atliekamas auditas susideda iš ±30 skirtingų punktų. Kad identifikuotume galimas technines problemas (pvz., el. parduotuvės architektūroje) naudojame mokamus įrankius (pvz., Screaming frog) ir savo know-how žinias. Taip pat išnagrinėjame vidinės SEO optimizacijos būklę (pvz. kategorijų kiekis, pavadinimai, aprašymai, raktažodžių kanibalizacijos problemos ir kt). Atidžiai peržiūrime išorinės optimizacijos situaciją: jūsų turimas nuorodas ir jų pasiskirstymą. Atlikę šį auditą, pagal prioritetus mes paruošiame pusės metų SEO darbų planą (esant poreikiui vėliau jį galime koreguoti).

Išorinių nuorodų kūrimas

Pirmiausiai, mes išnagrinėjame konkurentų išorinių nuorodų kūrimo strategijas. Tuomet peržiūrime jūsų nuorodų kūrimo galimybes. Galiausiai turimais duomenimis papildome pusės metų SEO darbų planą. Lygiagrečiai nuo šio mėnesio ruošiame straipsnius ir juos talpiname patikimuose portaluose. Taip pat talpiname kitas naudingas nuorodas, taip stiprindami jūsų el. parduotuvės autoritetą.

Raktažodžių analizė

Mes išnagrinėjame su jūsų verslu susijusius raktažodžius, įvertiname jų konkurencingumą, vartotojo paieškos intenciją, finansinį grąžos potencialą. Tuomet pagal atrinktus raktažodžius struktūruojame kategorijų medį, kad išvengtume raktažodžių kanibalizacijos. Galiausiai paruošiame planą, kaip su šiais raktažodžiais dirbsime, papildydami ir patikslindami mūsų turimą pusės metų SEO darbų sąrašą.

Individualizuoti SEO darbai

Tai pagal mūsų turimą patirtį ir žinias SEO pozicijų gerinimui surinkti mini-projektai, kuriuos priklausomai nuo el. parduotuvės situacijos kiekvieną mėnesį atrenkame klientui individualiai.

Išorinių nuorodų kūrimas

Toliau kiekvieną mėnesį pagal planą vykdome išorinių nuorodų kūrimo veiksmus. Taip pat darbų eigoje galime pasiūlyti papildomas kampanijas, kurios, mūsų manymu, galėtų sustiprinti jūsų el. parduotuvės autoritetą.

Individualizuoti SEO darbai

Toliau kiekvieną mėnesį vykdome mini-projektus skirtus SEO optimizacijai.

DUK apie organinės paieškos optimizaciją e-komercijai

Kuo skiriasi SEO optimizacija ir Google Ads mokama reklama?

Pagrindinis skirtumas, kad Google Ads mokamoje paieškoje kiekvienas paspaudimas jums kainuoja (ir dažniausiai ta kaina bėgant laikui tik auga) be to, įprastai didinant lankytojų skaičių auga ir kaštai. 

SEO organinėje paieškoje jūs turite fiksuotus kaštus, tad paprastai augant lankytojų skaičiui, reklamos kanalas su laiku pinga. Galiausiai, jeigu turite pakankamai didelį lankytojų srauto potencialą, SEO reklamos kanalas generuoja itin aukštą atsiperkamumą (ROAS).

Kodėl SEO optimizacija yra svarbi el. parduotuvėms?

Google paieškos sistema turi be galo didelį potencialą – ji dominuoja Lietuvos rinkoje, net 92% paieškų prasideda čia (2021 m. duomenys, šaltinis: statcounter).

Verta paminėti, jog tai – labai kokybiškas potencialių lankytojų srautas, ieškantis jūsų prekių ir paslaugų tam, kad jas įsigytų.

Koks gerasis šalutinis SEO paslaugos poveikis el. parduotuvėms?

SEO optimizacija ne tik padeda pritraukti daugiau lankytojų, perkančių, jūsų prekes bei paslaugas.

Teisingai įgyvendinti  SEO optimizacijos darbai padeda išlaikyti jūsų el. parduotuvę techniškai tvarkingą, greitą, daro ją labiau įtraukiančia ir patogesne vartotojui.

Kodėl mūsų agentūra dirba tik su el. parduotuvėmis?

Fokusas į el. parduotuves mums padeda būti geriausiems šioje nišoje. Esame pastebėję, kad skirtingiems el. prekybos verslams reikia vystyti vis kitokią SEO strategiją, todėl kiekvienam savo klientui paruošiame individualizuotą SEO veiksmų planą. 

Taip pat mes suprantame detales, pvz. kokie SEO ypatumai mūsų laukia dirbant su WooCommerce, Magento, PrestaShop, Custom ar kitomis platformomis. Gerai išmanome techninius SEO niuansus, kurie yra svarbūs el. parduotuvių optimizacijos procese.

Galiausiai šios įmonės įkūrėjas ir vadovas Simas Šarmavičius pats aštuonerius metus vadovavo GERA DOVANA grupės el. prekybai, pasiekė aukštas SEO pozicijas su visais projektais ir visose rinkose, tad šia patirtį jis gilina ir toliau padeda augti kitiems el. prekybos verslams.

Kaip greitai matysiu SEO optimizacijos rezultatai?

Mes naudojame saugias SEO optimizacijos taktikas, todėl tikėtina, kad kiekvieną mėnesį matysite laipsnišką rezultatų augimą. Vis dėlto prioretizavus darbus, įgyvendinus rekomendacijas, tikslinga tikėtis, kad lyginant su praėjusiais metais, galite pamatyti ir natūralų augimą x kartais.  

Potencialius rezultatus tiksliau aptariame projektui prasidedant.

Kokios yra SEO optimizacijos gerosios praktikos?

Jeigu norėtumėte sužinoti daugiau apie SEO optimizacijos gerąsias praktikas, kviečiu registruotis į mūsų planuojamus mokymus: SEO optimizacija el. parduotuvėms (mokymai dar ruošiami).

Kodėl SEO optimizacija nepavyksta?

Dažniausios priežastys, dėl kurių SEO gali optimizacija gali būti nesėkminga:

  1. Pernelyg didelė konkurencija – patekti į aukštas pozicijas nėra galimybės
  2. Pernelyg mažas raktažodžių paieškos potencialas – lankytojų srauto nėra iš kur pritraukti
  3. Neatliekami namų darbų įmonės pusėje – neįgyvendinami techniniai pakeitimai el. parduotuvėje

Trečiasis punktas priklauso tik nuo jūsų IT galimybių daryti pakeitimus, tačiau apie tai, , ar SEO optimizacija yra perspektyvi jūsų el. parduotuvei, mes atsakysime dar pirmojo susitikimo metu. Tad jeigu tai ne jums – būsite informuoti iškart.

Kas būtų, jeigu jūsų Google pozicijos nukristų? Ką tokiu atveju darome?

Pirmiausiai, mes kiekvieną mėnesį atliekame mini SEO auditus, kuriais stengiamės prevenciškai užkirsti kelią Google pozicijų kritimui ir numatyti galimas problemas. 

Jeigu vis dėlto pozicijos nukrenta, nedelsiant imamės veiksmų: įvykdome tokiems atvejams paruoštą auditą, kuris padeda mums identifikuoti problemas, dėl kurių galėjo įvykti pozicijų kritimas, ir nieko nelaukdami pradedame įgyvendinti pozicijų atstatymo darbus. 

Mūsų praktikoje yra buvę du atvejai, kuomet klientų raktažodžių pozicijos krito Google paieškoje. 

Vienas klientas į mus kreipėsi jau su kritusiais paieškų rezultatais.  Tačiau operatyviai įgyvendinus pakeitimus rezultatai grįžo maždaug po trijų savaičių.

Kitas mūsų klientas turėjo techninę el. parduotuvės problemą, ją identifikavus ir sutvarkius raktažodžių pozicijos grįžo į ankstesnį lygį.

Ar galime padėti kuriant straipsnius, kurie yra įdomūs, įtraukiantys ir gerai reitinguojasi Google paieškoje?

Taip, tinklaraštį laikome puikia, klientus įtraukiančia rinkodaros priemone,, kurios potencialas Lietuvoje kol kas dar silpnai išnaudojamas. Galime paruošti gaires tokiems straipsniams (raktažodžių atranka, konkurentų analizė, temos aktualumas ir originalumas). Paprastai pagal mūsų rekomendacijas paruošti straipsniai pakyla į pirmąjį Google puslapį, o neretai ir patenka į pirmas penkias pozicijas bei pritraukia papildomus lankytojus.

Apie Simą Šarmavičių

simas sarmavicius

Simas yra el. prekybos strategas, aštuonerius metus vadovavęs GERA DOVANA el. prekybai Lenkijos, Lietuvos ir Latvijos rinkose. Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas ir ISM universiteto lektorius. Kviestinis svečias, skaitęs pranešimus tokiose organizacijose kaip Verslo žinios, LiMA, SEB, Tesonet. Mokymų apie SEO ir kitus reklamos kanalus lektorius.

Simas kartu su komanda kuria SEO strategiją el. prekybos verslams ir įgyvendina šiuos veiksmus, padėdamas joms augti vietinėse ir užsienio rinkose.

Susisiekite su SEO ekspertu

Užpildykite žemiau esančią formą ir su jumis susisieksime per 48 darbo valandas.