Šiame straipsnyje dalinuosi 5 žingsnių SEO modeliu, pritaikytu el. parduotuvėse. Tikiu, kad minėti punktai bent iš dalies leis lengviau suprasti SEO optimizavimo procesą ir galbūt jį įgyvendinti patiems. Pirmiausia reikia įvertinti esamą situaciją Tikrai yra ne vienas ir ne du faktoriai, padedantys įsivertinti esamą situaciją. Šiame skyriuje pasirinkau tris pavyzdinius...
Blog’as
El. parduotuvių reklama: pasaulis ir Lietuva
Brandos stadija – taip įvardinčiau dabartinę Lietuvos ir viso pasaulio el. prekybos ekosistemą. Pagrindiniai būdai, kaip paskatinti el. parduotuvių pardavimus, šiomis dienomis yra: paieškos variklis (Google įkurta 1998 m.) ir socialiniai tinklai (Facebook įkurtas 2004 m.). Taigi, praktiškai dvidešimties metų perspektyvoje vertinant el. parduotuvių reklamos kanalus, galima pastebėti, kad fundamentalūs...
SEO straipsniai tinklaraščiuose: kurkite žmonėms, ne algoritmams
Savo tinklaraštyje vis „kepate“ SEO straipsnius, bet niekaip nepavyksta atsidurti TOP Google pozicijose? O galbūt seniai svajojate rašyti, tačiau viskas atrodo pernelyg sudėtinga? Iš tiesų, tiek vienu, tiek kitu atveju, daugelis pamiršta, jog turinys, visų pirma, turėtų būti skirtas žmogui, o ne tik paslaptingiems Google algoritmams. O tai reiškia, kad...
TOP 99 el. parduotuvės Lietuvoje: kokias platformas ir optimizavimo įrankius naudoja lyderiai?
Pačioje 2021 metų pradžioje nusprendėme išanalizuoti 99 pačias lankomiausias el. parduotuves Lietuvoje. Kokias el. prekybos platformas jos naudoja? Ar jos stebi ir vertina lankytojų patirtį? Ar aktualus A/B testavimas? O kaip dėl kitų svetainės optimizavimo įrankių, kokius ir kiek jų yra naudojama? Visų pirma, norėjome į šiuos klausimus atsakyti sau,...