Juvelyrinių dirbinių elektroninės prekybos verslas: SEO sėkmės atvejis

Klientas

Į mus kreipėsi papuošalų prekės ženklas, daug metų dirbęs tik su fizine prekyba. Nusprendus plėtoti elektroninę prekybą pandemijos metu, Parduotuvėje verslas susidūrė su iššūkiais – Google pozicijos nė kiek nepakilo, o tai lėmė itin žemą organinį srautą, nors prie projekto dirbo SEO agentūra.

Problema

Pastebėjome keletą pagrindinių problemų: techninių klaidų (pvz., neteisingas kanoninis žymėjimas), žemas domeno reitingas (pradėjus dirbti DR buvo mažesnis nei 1), netvarkomas el. parduotuvės architektūra.

Darbo planas, eiga, vykdymas

Iš pradžių rašėme el. Parduotuvės techninis auditas, kurio metu nustatėme reikšmingų techninių problemų, dėl kurių Google Crawlers negalėjo tinkamai nuskaityti svetainės.

Antra, ėmėmės medžių tvarkymo darbų kategorijų – vidinio SEO optimizavimo. Išanalizavome e. parduotuvės architektūra, raktiniai žodžiai, konkurentai ir pateikėme pasiūlymus, kaip pakoreguoti kategorijų medį. Savo kategorijų puslapiuose įtraukėme metapavadinimų ir metaaprašų žymas, sukūrėme ir įdėjome kategorijų aprašymus, pataisėme URL ir nukreipėme į kai kuriuos puslapius.

Kitame etape ėmėmės išorinio optimizavimo darbų. Visų pirma įvertinome „Google Analytics“ matomus duomenis, kategorijų srautą ir pardavimą. Taip pat išanalizavome optimizuotinose kategorijose planuojamų paieškų skaičių bei jų konkurencingumą rinkoje. Taip susidėliojome išorinio optimizavimo (linkbuilding ) planą ir pradėjome jį įgyvendinti – paruošėme straipsnius ir talpinome žiniasklaidoje.

Paskutiniame etape pradėjome investuoti papildomus resursus į tinklaraščio kūrimą. Klientas anksčiau turėjo tinklaraštį, tačiau apie jį buvo tik keli straipsniai. Pirmiausia sukūrėme naują tinklaraščio strategiją. Po to, atlikę išsamią raktažodžių analizę, atrinkome aktualias temas ir parengėme straipsnius. Taip pat pasirūpinome nuotraukomis ir hostingu.

Pateikiame atlikto darbo santrauką:

  • Techninis auditas ir nurodytos klaidos;
  • Kategorijų medžio, elektroninio pašto parduotuvės architektūros ir vidinio SEO optimizavimo darbai;
  • Naujų kategorijų kūrimas;
  • Išorinis optimizavimas (straipsnių ruošimas talpinimui žiniasklaidoje);
  • Sukurta nauja tinklaraščio strategija, straipsnių kūrimas ir talpinimas.

Rezultatai

Per nepilnus metus pavyko pasiekti rezultatų

  1. Raktinių žodžių pozicijų vidurkį pakėlėme beveik 3 kartus (nuo 29,68 iki 10,88);
  2. Mes padidinome natūralų srautą 669 % ir gerokai išaugome pardavimus ;
  3. Vidutinio ir didelio konkurencingumo sandorių raktinius žodžius įvertinome TOP 5 pozicijose;
  4. Dauguma tinklaraščio straipsnių buvo įtraukti į 10 geriausių „Google“ pozicijų.

Išvados

Per metus šiam el. Parduotuvė sugebėjo padidinti visus savo tikslinius rodiklius: tikslinių raktinių žodžių (su 1000 paieškų ir daugiau) poziciją Google top 5, srautą, operacijų skaičių, pardavimus ir tinklaraščio pozicijas.