El. parduotuvės pirkėjo kelionė (kaip strateginė priemonė)

Elektroninėje erdvėje pirkėjas yra karalius. Čia jis greitai suranda prekes (naudodamasis tiek paieškos sistema, tiek vidine el. parduotuvės paieška), lygina kainas su konkurentais, dažniausiai pasirenka mažiausią ir galiausiai pasirenka tinkamą pristatymo laiką bei vietą.

Šiame procese iššūkis bet kokiam el. prekyba yra įprasta pirkėjo kelionė verslui. Kuris paprastai prasideda svarstymu, tada pereina į vertinimo fazę ir tik tada baigiasi pirkimo veiksmu.

įprasta el. parduotuvės pirkėjo kelionė

Deja, pirmieji du etapai (apsvarstyti ir įvertinti) el. parduotuvėse yra sunkiausia.

Iš visų el. laiškų pirkėjas pasirenka tik vieną, todėl dažnai el. parduotuvės konversijos koeficientas (atėjus ir galiausiai perkant) siekia vos 2-4 proc. Taigi 96-98% arba visai neperka, arba eina pas konkurentus.

Toliau, o lankytojas, kuris nepirko – kainuoja, nes už atnešimą jam el. parduotuvė apsimoka, dažniausiai Google ar Facebook reklamos kanalams ar kitiems, priklausomai nuo to, kokį reklamų derinį naudojate.

Todėl čia reikia rasti sprendimą. Į pagalbą ateina naujas el. parduotuvės pirkėjo kelionė.

Naudodami jį el. paštu galime pakeisti parduotuvės lankytojo įprotį ir panaudoti pirkėjo kelionę kaip įrankį efektyvesniam rinkodaros ir verslo modeliui transformuoti.

Žemiau pamatysite naują pirkėjo kelionę, kai lankytojas praleidžia vertinimo fazę ir galiausiai – mėgaujasi, rekomenduoja ir prideda prie el. parduotuvių, taip patekdami į lojalumo ciklą.

Nauja el. prekybos pirkėjo kelionė

El. „Amazon“ yra vienas sėkmingiausių elektroninės komercijos pavyzdžių. Kitame straipsnyje naudosiu pavyzdžius, kaip jie įdiegė šią sistemą.

Šis modelis tinka ne tik dideliems el. prekybos platformas (nors jos joms ypač svarbios), bet ir nedidelius el. prekybos įmonės gali iš to pasimokyti. Svarbiausia suprasti, kad tai, kas tinka dideliems, nebūtinai tiks mažiesiems ir atvirkščiai. Pasirinkite jums tinkamiausius sprendimus.

Lojalumo ciklo efektui pasiekti reikalingos 4 darbo dalys: automatizavimas, aktyvus personalizavimas, kontekstinė sąveika ir klientų kelionių naujovės.

Lojalumo ciklo dalys

Pažvelkime į kiekvieną iš jų.

Automatizavimas – tai procesų skaitmeninimas, kuo labiau sumažinant žmonių dalyvavimą.

Štai įmonė, parduodanti prekes internetu, su jūsų el. parduotuvėje. Tai reiškia, kad Jūs turite sandėliuoti prekes, gauti užsakymą ir tuomet užtikrinti, kad prekės pirkėjui būtų išsiųstos kuo greičiau.

Tačiau jei parduodate prekes per trečiąją šalį „Amazon“, viskas gali būti kitaip. „Amazon“ pasiūlė savo paslaugą – „Fulfillment by Amazon“ (FBA). Tai leidžia pardavėjams visas prekes išsiųsti tiesiai į „Amazon“ automatizuotus sandėlius, kur prekės bus supakuotos ir išsiųstos galutiniam pirkėjui. Taigi procesas yra automatizuotas ir įtraukiami pardavėjai.

Pirkėjui garantuojama vienoda patirtis perkant bet kurią prekę, nes prekės tvarkomos Amazon pusėje. Sutrumpinimo procesas palengvinamas pardavėjui. Galiausiai, „Amazon“ pritraukia daugiau pirkėjų ir turi daugiau pakartotinių pirkimų dėl pastovios kokybės.

Aktyvus personalizavimas

Pažvelkime į kiekvieną iš jų.

Kontekstinė sąveika

Pažvelkime į kiekvieną iš jų.

Pirkėjo kelionių naujovės

Pažvelkime į kiekvieną iš jų.

simas sarmavicius

Tikiuosi Jums patiko šis straipsnis.

Jei norite pasikonsultuoti dėl el. prekybos strategijos, ar srauto ir pardavimų didinimo SEO reklamos kanale, susisiekite. Aukime kartu!

Palikite komentarą