Deja, pirmieji du etapai (apsvarstyti ir įvertinti) el. parduotuvėse yra sunkiausia.
Iš visų el. laiškų pirkėjas pasirenka tik vieną, todėl dažnai el. parduotuvės konversijos koeficientas (atėjus ir galiausiai perkant) siekia vos 2-4 proc. Taigi 96-98% arba visai neperka, arba eina pas konkurentus.
Toliau, o lankytojas, kuris nepirko – kainuoja, nes už atnešimą jam el. parduotuvė apsimoka, dažniausiai Google ar Facebook reklamos kanalams ar kitiems, priklausomai nuo to, kokį reklamų derinį naudojate.
Todėl čia reikia rasti sprendimą. Į pagalbą ateina naujas el. parduotuvės pirkėjo kelionė.
Naudodami jį el. paštu galime pakeisti parduotuvės lankytojo įprotį ir panaudoti pirkėjo kelionę kaip įrankį efektyvesniam rinkodaros ir verslo modeliui transformuoti.
Žemiau pamatysite naują pirkėjo kelionę, kai lankytojas praleidžia vertinimo fazę ir galiausiai – mėgaujasi, rekomenduoja ir prideda prie el. parduotuvių, taip patekdami į lojalumo ciklą.