Kurią el. prekybos platformą pasirinkti?

Planuojate turėti el. parduotuvę? Šaunu, rinkoje yra daugybė el. prekybos platformų, tinkančių skirtingiems verslo poreikiams.

Tad natūraliai kyla klausimas: o kur tuomet problema?

Dėl didelės el. prekybos platformų gausos, tiksliai žinoti, kuri gi labiausiai atitinka Jūsų poreikius, gali būti sudėtinga.

Išsirinkus netinkamą platformą gresia sudėtingas replatforminimas (lietuviškai tariant perėjimas prie kitos plaformos), taip pat tikėtina, jog prarasite nemažai laiko ir pinigų.

Šiame straipsnyje apžvelgsiu keturias el. prekybos platformas, kurias dažniausiai sutinku Lietuvoje, ir paminėsiu jų privalumus bei trūkumus. Taip pat papasakosiu apie vieną el. prekybos platformą, kurios nenaudoja niekas Lietuvoje, bet ji ypač populiari tarp didžiųjų užsienio prekinių ženklų.

Tikiuosi, jog ši informacija padės Jums pasirinkti geriausią.

Atkreipkite dėmesį į poreikius

Visų pirma, prieš pasirenkant, kurią gi el. parduotuvės platformą naudoti, rekomenduoju sugįžti prie ilgalaikių Jūsų verslo tikslų. Būtent šioje stadijoje pastebėsite kelis aspektus, į kuriuos verta atkreipti dėmesį. Įvertinus juos, didėja tikimybė, kad pasirinksite teisingą platformą ir jos keisti nereikės.

  • Saas ar Non-SaaS?

SaaS (software as a service) arba kitaip dar vadinama „debesų kompiuterija” – tai įrangos nuomos paslauga, kuomet el. parduotuvę jūs nuomojatės su visa reikalinga infrastruktūra. Dažniausiai už tai mokate fiksuotą mokestį. SaaS tipo el. prekybos platformų pavyzdžiai yra Shopify, Salesforce.

Non-Saas atveju visą el. parduotuvės sistemą valdote patys, tad jums reikia pasirūpinti saugumu, serveriais, atnaujinimais ir t.t. Tačiau, kaip ir minėjau, visa sistema priklauso Jums, todėl ir elgtis su ja galite pagal savo poreikius. Non-Saas tipo el. prekybos platformų pavyzdžiai yra WooCommerce, PrestaShop.

  • Ar dabartinės jūsų naudojamos sistemos yra suderinamos su planuojama naudoti el. prekybos platforma?

Jeigu įmonė veikia jau kurį laiką, galbūt netgi turi ir fizinių pardavimų taškų, tikėtina, jog sėkmingam darbui užtikrinti yra naudojamos įvairios sistemos, pavyzdžiui, POS, sandėlio likučių valdymo ar klientų duomenų apdorojimo sisteminė įranga. Dalis jų yra lengvai integruojamos į el. prekybos platformas, visgi su kitomis gali kilti sunkumų.

Kad pasirinktumėte geriausiai Jums tinkančią el. prekybos platformą, patarčiau susirašyti dabar naudojamas vidines sistemas ir išsianalizuoti galimus pokyčius ir integracijos sunkumus.  

  • Dizainas ir vartotojo patirtis

El. parduotuvėje Jūsų pirkėjas turi lengvai rasti prekes, o jų įsigijimas taip pat negali kelti jokių problemų. Tad renkantis platformą siūlyčiau galvoti ne tik apie gražų dizainą, bet ir patogią vartotojo kelionę. Kitaip tariant – UX (vartotojo patirtis) turėtų tapti vienu iš svarbiausių prioritetų

Atsiminkite, jeigu lankytojui el. parduotuvė bus nepatogi, jis paprasčiausiai nieko nepirks. Visgi jeigu nežinote, ar pasirinktas el. parduotuvės šablonas bus patogus, patarčiau kreiptis į ekspertus.

Iš savo asmeninės patirties galiu pasakyti, jog vertindamas el. parduotuvių UX aš remiuosi daugiau nei penkiasdešimt punktų analize ir peržiūriu kiekvieną šablono puslapį (titulinį, kategorijų bei produktų puslapius, navigaciją, filtravimą, pirkimo procesą ir t.t.).

  • El. prekybos platformos funkcionalumo galimybės

Pirmiausiai, Jums reikia žinoti savo poreikus. Galbūt el. parduotuvė veiks tik vienoje šalyje? O gal planuojate plėstis į užsienio rinkas ir Jums reikės skirtingų domenų? Verta atsižvelgti ir į tai, kiek produktų variacijų turite ir kokių rinkodaros priemonių jums reikia (pvz. nuolaidų taikymo mechanizmai, techninio SEO valdymas). Nederėtų pamiršti mokėjimo ir pristatymo būdų bei įvairiausių galimų  platformos analitikos funkcijų.

Susirašykite visa tai – tokiu būdu pamatysite, ar pasirinkta el. prekybos platforma turi visas Jūsų verslui reikalingas funkcijas.

Pavyzdžiui, kartą rinkdamiesi patformą atmetėme tiek Shopify, tiek WooCommerce ir likome ties PrestaShop – tik jie galėjo pasiūlyti variantą, kaip el. parduotuvė gali veikti daugelyje šalių nesudėtingai valdant visą jos asortimentą.

  • Finansinės galimybės

El. prekybos platformos turi skirtingas kainodaras. Vienos turi licencijos mokestį (Magento), kitoms tenka susimokėti komisinį, kuris skaičiuojamas nuo įgyvendintų pardavimų (Salesforce). Likusios turi fiksuotą mėnesinį mokestį (Shopify), kuris po tam tikro laiko pasiekus apyvartos ribas tampa komisiniu nuo pardavimų (Shopify Plus). Variantų yra daug ir įvairių, tačiau prieš apsisprendžiant privalu įsivertinti, kuris iš jų yra priimtiniausias finansiškai.

Neprošal būtų apgalvoti ir platformos vystymo kaštus, juk gali reikėti integruoti papildomus modulius ar įskiepius, kurie taip pat kainuoja.

Todėl rekomenduoju iš anksto susirašyti kainas: apskaičiuokite preliminarią sumą fiksuotiems el. parduotuvės kūrimo darbams ir numatykite ateityje plaformos išlaikymui reikalingus kaštus.

WooCommerce platforma

WooCommerce

Neabejoju, kad Jūs tikrai esate girdėję WordPress pavadinimą. Šioje dalyje apžvelgsiu WooCommerce – populiariausią el. prekybos platformą pasaulyje. Ši platforma yra nemokamas WordPress įskiepis, suteikiantis galimybę svetainę paversti el. parduotuve.

WooCommerce privalumai

a) Nemokama (iš dalies)

Papildomai gali kainuoti programuotojų paslaugos norint suderinti patraukliai atrodantį el. parduotuvės šabloną.

Taip pat, kaip įprasta, papildomai primokėti reikės norint įsidiegti mokamus įskiepius.

Nepaisant išvardintų aspektų, ši platforma vis tiek yra viena pigiausių. O jeigu turite pakankamai žinių ir Jūsų lūkesčiai el. parduotuvei nėra ypač dideli – ši platforma gali netgi nieko nekainuoti.

b) Lengvai įdiegiama ir naudojama

Turbūt Jums svarbu, kiek gali užtrukti visas el. parduotuvės sukūrimas?

Įdiegus WordPress sistemą ir šalia WooCommerce įskiepį Jūs greitai gaunate veikiančią ir funkcionuojančią el. parduotuvę.

Pati el. parduotuvės valdymo sistema yra daugeliui pažįstamo WordPress atitikmuo – pastarąją platformą naudoja milijonai vartotojų visame pasaulyje, ji yra intuityviai perprantama. Visgi jeigu pritrūksite tam tikrų žinių, visuomet informacijos galite ieškoti internete: virtualiojoje erdvėje yra daugybę tiek mokamų, tiek nemokamų pamokų, kuriose nuosekliai pasakojama, kaip dirbti su WordPress.

c) 100% modifikuojama

WooCommerce yra atviro kodo (angl. open-source) sistema, todėl pasikonsultavę su programuotojais galite modifikuoti ir įgyvendinti praktiškai visas savo idėjas.

d) Draugiška SEO platforma

Kadangi tai WordPress sistemos pagrindu veikianti platforma, joje sudarytos visos galimybės optimizuoti el. parduotuvę Google paieškos varikliui.

e) Turinti plačią bendruomenę

Kadangi tai populiariausia el. prekybos platforma pasaulyje, ji turi aktyvią  programuotojų ir kitų vartotojų bendruomenę, kuri dalinasi informacija apie įvairias iškilusias problemas, naudojimo ypatybes, veikimo principus.

Štai, Facebook esančios grupės:

Be to, dėl šios platformos populiarumo Jums neturėtų kilti problemų ieškant programuotojų, padėsiančių vystyti šią platformą.  

Tad jeigu Jūsų programuotojas išvyks atostogauti į Balį, manau, jog nesudėtingai surasite naują.

f) Integruotas tinklaraštis

Kadangi WooCommerce sistema priklauso WordPress – Jūs automatiškai gausite ir puikią turinio kūrimo platformą.

WooCommerce trūkumai

a) Norint WooCommerce išnaudoti maksimaliai gali prireikti programuotojų pagalbos.

Ypač tais atvejais, kuomet planuosite modifikuoti el. parduotuvę pagal specifinius savo poreikius

b) Papildomi įskiepiai kainuoja ir lėtina el. parduotuvę

Nors yra galimybė papildomas funkcijas įsidiegti per trečiųjų šalių siūlomus įskiepius, dalis jų gali būti mokami, todėl nenustebkite, jog gali tekti mokėti mėnesinį mokestį.

c) Atnaujinimai gali sugriauti el. parduotuvę

Paprastai el. parduotuvėje yra įdiegta nemažai papildomų įskiepių ir patobulinimų, todėl atnaujinus WordPress ar įskiepių versijas reikia stebėti, kaip funkcionuoja visa el. parduotuvė: ar jos darbas nesutrinka, ar įskiepiai vieni su kitais dera? Ne visi trečiųjų šalių įskiepius kuriantys programuotojai greitai sugeba atnaujinti savo kuriamas funkcijas – tai reikėtų turėti omenyje.

d) Sudėtinga plėtra

Vėlesniuose etapuose, pavyzdžiui vykdant verslo plėtrą, dėl papildomų produktų ir įdiegtų funkcijų ši platforma gali sulėtėti.

e) Nėra tradicinio klientų aptarnavimo

Nors yra daugybė informacijos internete, tačiau WooCommerce neturi viešai prieinamo el. pašto adreso ar telefono numerio, kuriuo galėtumėte kreiptis pagalbos ir gauti atsakymus.

Kam tinka WooCommerce?

Žinau el. prekybos verslą Lietuvoje, kuris yra sukurtas naudojant WooCommerce el. prekybos platformą ir veikia net 8 šalyse. Tad tai tikrai lanksti platforma, kuri tiks daugeliui.

Visgi WooCommece rekomenduočiau kaip gerą pasirinkimą pradedančiajam ir smulkiam el. prekybos verslui, turinčiam ribotą asortimento kiekį.

Norėdami pradėti dirbti su WooCommerce, aplankykite jų svetainę.

Lietuviškos el. parduotuvės, kurios straipsnio rašymo metu naudoja WooCoomerce: Huracan.lt, Serksnomedus.lt, Coffeeloft.lt.

Shopify ir Shopify Plus platformos

Shopify

Shopify – yra taip pat viena iš populiariausių el. prekybos platformų pasaulyje. Ją naudoja daugybė pradedančių ir jau pažengusių verslų (pvz. Heinz ar Allbirds).

Mane asmeniškai Shopify žavi tuo, jog jie orientuojasi į teigiamą vartotojo patirtį – todėl šia platforma tikrai patogu naudotis. Tik prisijungus, tikrai nesudėtinga intuityviai perprasti šios platformos veikimo principus. Tačiau apie viską nuo pat pradžių.

Shopify privalumai

a) Labai paprasta pradėti ir patogu naudoti

Norint startuoti su Shopify platforma, tereikia užsiregistruoti ir sumokėti mokestį (arba išbandyti 14 dienų nemokamai), atlikus šiuos veiksmus jau galima vykdyti el. prekybą.

Jeigu turite didesnių ambicijų, galima startuoti naudojant Shopify Plus platformą (tai – Shopify versija labiau pažengusiems verslams), tačiau tam reikia susisiekti tiesiogiai su Shopify ir suderinti sąlygas.

b) Nereikalingos techninės kompetencijos

Ši el. prekybos platforma yra talpinama Shopify serveriuose. Tuo pačiu Shopify pasirūpina, kad ji būtų techniškai tvarkinga, tad jums nereikės rūpintis jokiais technologiniais iššūkiais. Shopify platforma užtikrins, jog vienintelis Jūsų rūpestis bus verslo plėtra.

c) 24/7 klientų aptarnavimas

Jeigu Jums iškilo klausimų, galite rašyti tiesiai į klientų aptarnavimo centrą – ten dirbantys specialistai Jums padės bet kuriuo paros metu. Taip pat papildomai Shopify pateikia išsamią dokumentaciją, inicijuoja bendruomenės forumus, turi pagalbos centrą – visa tai labai naudinga sprendžiant iškilusias problemas.  

d) 4,200+ įskiepių, kurie papildo bazinį funkcionalumą

Shopify turi savo įskiepių parduotuvę – Shopify App Store. Taigi, jeigu kažko trūksta, papildomoms funkcijoms įsidiegti Jums tereikės vieno mygtuko paspaudimo.

Shopify trūkumai

a) Esate „užrakinti“ Shopify platformoje, kurioje sąlygas diktuoja jie

Įvertinkite faktą, jeigu Shopify nusprendžia keisti el. prekybos paslaugų kainodarą arba sąlygas – jokių derybų nebus, turėsite su jomis susitaikyti.

b) Įskaičiavus papildomus mokesčius platforma reikšmingai brangsta

Nors elementarios el. parduotuvės su bazinėmis funkcijomis išlaikymas nėra brangus (nuo 29$/ mėn.), tačiau viskas, ko norėsite papildomai, Jums kainuos. Renkantis el. parduotuvės dizaino temą tik dešimt variantų yra pateikiami kaip  nemokami, už kitus – teks susimokėti. Taip pat yra apmokestinti ir svarbiausi įskiepiai – šis aspektas yra vienas pagrindinių, kodėl mėnesinis mokestis už el. parduotuvės platformą gali išaugti. Be viso to, susimokėti reikės ir už 5 skirtingas kalbas ar išsamias ataskaitas – tai suteikia Shopify Advanced planas, kuris, be abejo, taip pat kainuoja papildomai.

Shopify Plus atveju yra mokamas papildomas mokestis, kuris pasiekus tam tikras apimtis konvertuojamas į mokestį nuo apyvartos.

c) Silpnesnė turinio kūrimo platformą nei WordPress

Jeigu Jūsų vykdomam marketinge turinio rinkodara yra vienas svarbiausių aspektų, Shopify platforma gali būti prastas pasirinkimas.

d) Apribojimai plečiantis

Jeigu planuojate el. parduotuvę turėti atskiruose domenuose, žinokite, kad Shopify neturi funkcionalumo valdyti šias el. parduotuves iš vienos panelės. Taip pat nėra galimybės turėti daugiau nei šimtą produkto variacijų. Yra ir kitų apribojimų, todėl prieš kuriant el. parduotuvę rekomenduoju į juos įsigilinti.

Kam tinka Shopify?

Esminiai klausimai yra du. Ar jūs galite mokėti papildomą sumą už įskiepius? Ir ar apribojimai, kuriuos turi ši platforma, Jums nėra esminiai?  

Jeigu abu atsakymai taip – ši el. prekybos platforma Jums tinkamas pasirinkimas.

Norėdami pradėti dirbti su Shopify, aplankykite jų svetainėje.

Lietuviškų el. parduotuvių pavyzdžiai, kurie straipsnio rašymo metu naudojo Shopify: Lesiai.lt, Gentleday.lt.

PrestaShop platforma

PrestaShop

Pirmąkart su PrestaShop platforma teko susidurti tuomet, kai vienam projektui netiko nei Shopify nei WooCommerce platformos, o minėtoji Prestashop turėjo visas reikalingas funkcijas.

PrestaShop privalumai

a) Atviro kodo ir nemokama (iš dalies) platforma

Tai atviro kodo el. prekybos platforma, kuri nuguls Jūsų serveryje ir nepriklausys niekam kitam – tik Jums. Tai yra svarbu. Nors ji ir nemokama, tačiau jos diegimas, pritaikymas individualiems poreikiams, įskiepiai bei patobulinimai (apie juos kalbėsiu kituose punktuose) tikrai sudarys sumą, kurią reikės išleisti norint dirbti su šia el. prekybos platforma. Visgi kaip rodo praktika, tai nėra kažkas išskirtinio lyginant su kitomis panašiomis platformomis.

b) Galimybė modifikuoti platformą pagal poreikius

Galimybė įjungti arba išjungti funkcijas, naudoti jau sukurtus įskiepius arba patiems pagal savo poreikius kurti ir tobulinti įvairias funkcijas šią platformą padaro pakankamai lanksčia įvairiems poreikiams.

c) Prestashop palaiko skirtingų domenų funkciją

Prestashop palaiko daugiakalbiškumą ir multistore-domains funkciją, kuri leidžia per vieną turinio valdymo sistemą valdyti produktus skirtinguose domenuose esančiose el. parduotuvėse. Tad jeigu Jūs svarstote plėstis į kitų šalių rinką, tikrai vertėtų atkreipti dėmesį į šią platformą.

d) Daugybė skirtingų įskiepių ir funkcijų

Prestashop turi nemažai įdiegtų funkcijų, kurios bus naudingos verslui. Taip pat tūkstančius įvairių modulių, galinčių praplėsti el. parduotuvės veikimo galimybes, todėl šiuo klausimu Prestashop yra tikrai stipri platforma.

e) Plati bendruomenė

Pasaulyje ši platforma yra tikrai populiari, tad PrestaShop turi oficialią bendruomenę (https://www.prestashop.com/forums/) ir pavienes grupes, kuriose diskutuoja profesionalai.

PrestaShop trūkumai

a) Nėra oficialios klientų aptarnavimo komandos

Jums galės padėti bendruomenės nariai, kurie naudojasi šia platforma, tačiau oficialūs pagalbos kontaktai yra neprieinami.

b) Jeigu planuojate sukurti Amazon, Prestashop jums gali netikti

Prestashop geriausiai tinka smulkiam ir vidutiniam verslui, kuriame nėra prekiaujama milijonais skirtingų prekių. Visgi jeigu Jūsų planuose didžiulė el. parduotuvė, tikėtina, jog ateityje ji gali reikšmingai sulėtėti ir dėl šios priežasties Jums netiks.

c) Priklausomybė nuo brangių įskiepių

Jeigu norėsite įdiegti papildomas funkcijas, už jas reikės susimokėti – visa tai gali sudaryti pakankamai didelę sumą. Be to, kartais būna, jog įskiepiai tarpusavyje „sukonfliktuoja“ – tai reikšmingai sulėtina el. parduotuvės veikimą. Taip pat nutinka ir taip, jog populiarių įskiepių atnaujinimai vėluoja, nes juos kuria trečiosios šalys, ir tai turi neigiamą įtaką platformos veikimui.

Kam tinka PrestaShop?

Ši platforma kuo puikiausiai tinka smulkiam ir vidutiniam verslui, kuriems Magento el. prekybos platforma yra per brangi arba per kompleksiška.

Norėdami sužinoti daugiau apie PrestaShop, aplankykite jų svetainę.

Lietuviškos el. parduotuvės, kurios straipsnio rašymo metu naudoja PrestaShop: Camelia.lt, Lonas.lt, Technorama.lt, Pet24.lt, Melga.lt, Gameroom.lt.

Magento 2 platforma

Magento

Šiai dienai man rašant straipsnį ir atliekant analizę, pastebėjau, jog Magento yra viena populiariausių el. prekybos platformų tarp didesnių Lietuvos el. prekybos verslų. Pažvelkime į ją atidžiau.

Magento 2 privalumai

a) Lanksti platforma

Pasitelkę programuotojus šią platformą galėsite modifikuoti, prijungti trečiųjų šalių sistemų integracijas ir pritaikyti ją savo individualiems poreikiams.

Magento 2 turi dvi versijas Commerce (arba Commerce Cloud), kuri yra skirta korporacijoms, ir Magento Open Source, labiau tinkančią smulkiam ir vidutiniam verslui.

Platformos lankstumas vienas didžiausių šios platformos privalumų.

b) Labai platus funkcionalumas

Tai bene plačiausią funkcijų spektrą turinti el. prekybos platforma rinkoje.

Skirtingos valiutos, kompleksiniai produktų atributai, dovanų čekių funkcionalumas, multi-store galimybė ir dar daugybė kitų sprendimų yra šios platformos stiprioji pusė.

c) Plėtrai pritaikytai platforma

Jeigu jūsų el. parduotuvėje bus dešimtys ar šimtai tūkstančių produktų, galite būti tikri – ši platforma veiks sėkmingai.

Ne problema ir didelis pardavimų kiekis. Net jeigu ir per valandą parduosite dešimtis tūkstančių prekių, ši platforma veiks be trikdžių.

d) Pakankamai nemažai mokamų papildomų funkcijų

Magento turi savo elektroninę parduotuvę (https://marketplace.magento.com/extensions.html), kurioje rasite tiek nemokamas, tiek mokamas funkcijas, kurias galėsite įdiegti į savo el. parduotuvę.

Magento 2 trūkumai

a) Didelė platformos kaina ir brangus išlaikymas

Kadangi ši platforma skirta didesniems, labiau kompleksiškiems el. prekybos verslams, už ją gali tekti sumokėti nuo 50k EUR.

b) Brangūs programuotojai ir didelis jų poreikis kokybiškam programavimui

Tai sudėtinga sistema ir tik joje veikiančių programuotojų yra sąlyginai nedaug. Tad neabejotinai, vystant platformą ir nuolat atliekant įvairiausius pakeitimus, teks išleisti nemažai pinigų.

c) El. parduotuvės sukūrimas gali užtrukti

Kadangi tai sudėtinga plaforma, reikalaujanti patyrusių programuotojų, jos sukūrimas gali užtrukti ilgiau nei tai atliekant per kitas platformas.

Kam tinka?

Magento el. prekybos platforma tinka verslams, kurie plečiasi į daug šalių, talpina platų asortimentą, nori naudoti kompleksines funkcijas ir turi tvirtą finansinį stuburą išlaikyti šią platformą.

Norėdami sužinoti daugiau apie Magento 2, aplankykite jų svetainę.

Lietuviškos el. parduotuvės, kurios straipsnio rašymo metu naudoja Magento: Knyguklubas.lt, Kristiana.lt, Irankiai.lt, Pegasas.lt, Tele2.lt.

Salesforce platforma

Salesforce

Tai vienintelė platforma, kurios nenaudoja Lietuvos el. prekybos verslai. Tad jeigu smalsu, kokias plaformas naudoja tokie žymūs prekių ženklai kaip Adidas, L’Oréal , Lacoste, GAP, New Balance, tai pirštu galima durti į Salesforce. Šis beveik 200$ mlrd. vertės gigantas tikrai turi ką pasiūlyti el. prekybos verslams.

Salesforce privalumai

a) Nereikalingos techninės kompetecijos

Ši platforma veikia SaaS pagrindu, todėl techninė priežiūra, serveriai, infrastruktūra, saugumas yra valdomi Salesforce įmonės rankomis – visa tai atliekama pakankamai kokybiškai.

b) Platus funkcionalumas

Ši plaforma gali pasiūlyti omni-channel funkcijas, dirbtinio intelekto integraciją, personalizacijos galimybes reitinguojant ir rekomenduojant juos el. parduotuvėje (Einstein varikliukas) ir A/B testavimo galimybes. Kai paskutinį kartą bendravau su šia įmone, jie jau diegė ir paieškos balsu mechanizmus.

c) Plėtrai pritaikyta platforma

Visas pilnas paketas norint eiti į užsienio rinkas: multi-valiutos, multi-kalbos ir multi-store funkcijos.

Salesforce trūkumai

a) Eate „užrakinti“ Salesforce platformoje ir priklausote nuo jų sąlygų

Įvertinkite faktą, kad jeigu Salesforce nusprendžia pakeisti kainas ar sąlygas, turėsite su jomis susitaikyti.

b) Salesforce dirba tik su pakankamas pardavimų apimtis turinčiais el. prekybos verslais

Labai paprasta, jeigu neturite pardavimų, kurie siekia milijonus $ per mėnesį, į šios platformos net neverta svarstyti.

c) Viena brangiausių el. prekybos platformų rinkoje

Turėkite omeny, kad šioje platformoje mokamas komisinis nuo pardavimų. Priklausomai nuo susitarimo, tai gali būti mažesnis ar didesnis procentas, bet vis dėlto esant didelėms sumoms, kaina gali būti reikšminga.

d) Ribotos galimybės tobulinimui Jeigu Salesforce dar nesukūrė kažko, ko jums trūksta, tikėtina, jog teks luktelti.

Kam tinka?

Ši platforma ypač populiari tarp tarptautinių prekių ženklų, kurie orientuojasi į mados ir gyvenimo būdo sektorius bei turi milijonines apyvartas. Kiek man yra žinoma, Lietuvoje šio el. prekybos sprendimo nenaudoja nei viena įmonė ir tai šį bei tą pasako.

Norėdami sužinoti daugiau apie Salesforce, aplankykite jų svetainę.

Vietoje pabaigos

Turiu paminėti, kad el. prekybos platformų yra gerokai daugiau nei paminėjau šiame straipsnyje, pavyzdžiui, Wix, Squarespace, BigCommerce, 3DCart, Opencart, tačiau šiame tekste apžvelgiau tas, su kuriomis dažniausiai susidurdavau dirbdamas Lietuvoje.

Apibendrinant galiu pasakyti, kad didesnieji verslai dažniausiai naudoja Magento.

Vidutinio kompleksiškumo ir apimčių Lietuvos verslai dažniau renkasi Prestashop platformą.

Na ir galiausiai Shopify bei Woocommerce naudojama smulkesnių verslų atveju.

Vis dėlto aš esu didelis fanas patarlės, kad nėra vieno sprendimo, kuris tinka visiems, tad linkiu išsirinkti tokią el. prekybos platformą, kuri geriausiai tiktų būtent Jums.

simas sarmavicius

Tikiuosi Jums patiko šis straipsnis.

Jei norite pasikonsultuoti dėl el. prekybos strategijos, ar srauto ir pardavimų didinimo SEO reklamos kanale, susisiekite. Aukime kartu!

Palikite komentarą